-
Jeg har fått varselbrev i forbindelse med avslutningen av Agricard FirmaHar du Agricard Firma vil du senest i løpet av første uka i mars motta et varselbrev om avslutningen av Agricard Firma. Viktig informasjon om hva dette innebærer for deg og din bedrift finner du her.
-
Hvor finner jeg årsoppgaven for mitt Agricard?For Agricard Ansatt og Agricard Privat er årsoppgaven for 2023 tilgjengelig når du logger inn på Agricard.no og i Mitt Kort-appen under Administrer kortet ditt – Faktura og dokumenter – Årsoppgave.
Har du Agricard Firma sendes årsoppgaven til firmaet ditt i Digipost eller per post. -
Kortet mitt er sperret grunnet manglede kundeerklæring. Hva gjør jeg nå?
Er ditt Agricard sperret grunnet manglende kundeerklæring, må du snarest besvare kundeerklæringen og ta kontakt med oss for å gjenåpne kortet.
Lurer du på hvorfor du må levere kundeerklæring? Les mer om dette her.
-
Kortet mitt har blitt avvist flere ganger på bensinstasjon
Det ligger en sperre inne på alle kort som gjør at de en gang iblant (med ulikt antall intervall) må benyttes på et brukersted med direkte kontakt til oss. F. eks. et vanlig kjøp i butikk eller uttak i minibank.
Blir kortet ditt ofte avvist på selvbetjente bensinpumper eller andre selvbetjente automater er det lurt å gjennomføre et vanlig kjøp i butikk med chip og PIN. Dette pleier å nullstille sikkerhetssperren i kortet slik at det fungerer normalt igjen.
Skulle det vise seg at dette ikke hjelper, vil vi gjerne at du sender oss det nøyaktige tidspunktet du ikke fikk gjennomført transaksjonene på kortet ditt så skal vi ta en titt på det.