Kundeservice

Har du spørsmål? Ta en titt på våre spørsmål og svar eller ring oss for en prat!

Dette kan vi hjelpe deg med

  • Alt som gjelder din søknad om Agricard og utsendelsen av kortet
  • Innbetalinger, faktura og betalingsutsettelse
  • Sperring og re-bestilling av kort 
  • Spørsmål som gjelder saldo og transaksjoner, overføring fra ditt Agricard til annen konto eller endring av kredittgrense
  • Nettbank og Mitt Kort-appen
Trenger du informasjon om dine fordeler, konkrete tilbud eller annet som berører Agrols fordelsprogram, ta direkte kontakt med  Agrol kundeservice.  

Mest stilte spørsmål for tiden

Finner du ikke svaret selv?

Du når oss på
Telefon: (+47) 915 05 712

Åpningstid:
mandag – fredag: 07.00 - 21.00
lørdag – søndag: 09.00 - 21.00

E-post: agricard@eika.no

Postadresse:
Eika Kundesenter
Postboks 1228
2806 Gjøvik

Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål om ditt Agricard Firma, Agricard Ansatt eller Agricard Privat.